Tuesday, January 25, 2011

Assalammualaikum YB (Peraduan Teka Gambar)


Belum pernah dalam sejarah ada peraduan teka gambar dalam blog. Tok Screw rasa elok kita mulakan peraduan teka gambar, mudah-mudahan lebih mempelbagaikan lagi corak persembahan dalam blog. Kali ini Tok Screw akan paparkan kepingan demi kepingan daripada sekeping gambar yang menjadi tanda tanya selama ini. Siapakah wanita yang dikaitkan dengan skandal Din Puduraya? Harap tuan-tuan boleh cantumkan sendiri gambar tersebut dan bolehlah bertanya kepada Din Puduraya, adakah ini wanita yang menjadi POJAAN HATI YB selama ini? Atau sudah tiada lagi hubungan mesra seperti dahulu ekoran pendedahan yang dibuat Tok Screw?

Memandangkan PAS dan PR sering melihat ke belakang terutama "bad track record" seseorang individu untuk dieksploitasi dengan tujuan membunuh karakter tersebut sekali gus mengubah persepsi masyarakat.Jadi Tok Screw mengambil inisiatif yang sama untuk membuat pendekatan yang sama dengan niat supaya PAS dan PR tidak lagi mengaibkan seseorang. Cakap banyak pun tak guna, hari ini Tok Screw akan hadir sidang media YB Salahuddin untuk mendengar sendiri apakah pendedahan selanjutnya daripada beliau.

Salam...

p/s: Papa Gomo senyap aje

6 comments:

Anonymous said...

Alamak, sudah nampak dagu....

Anonymous said...

Oh nona ku Azizah

Anonymous said...

baru dagu ... bila tunjuk tetek?

Anonymous said...

lepas tunjuk tetek tunjuk bumper dia yang power plak

Anonymous said...

Nak tengok tetek dan bumper tu mesti pengikut PAS yg gelojoh sex > (anom 3:00pm dan anom 4:49pm). Perangai tak senonoh dan takder tanda hormat lansung????

SCREWKUAT said...

Nampaknye kene keluar dua keping lagi...