Thursday, August 11, 2011

TINDAKAN JAIS TERHADAP GEREJA: KHALID SAMAD AKAN JUMPA PASTOR DANIEL HO

Pertemuan antara dua pastor utama di Selangor akan diadakan iaitu Pastor Daniel Ho dan Pastor Khalid Samad dalam waktu terdekat ini. Pertemuan terpaksa diadakan kerana Pastor Khalid Samad marah dengan Teresa Kok yang tidak jujur dan bercakap benar kepada beliau tentang isu ini selain gagal mendapatkan penjelasan daripada pihak Gereja Methodist Damansara Utama (GMDU). Alasannya Teresa Kok bukan ahli GMDU!


Pastor Khalid Samad sekarang berang kerana pihak GMDU masih berdiam diri dan mahukan mereka mereka mengaku tentang kegiatan tersebut daripada membiarkan isu ini menjadi lebih besar atau menafikan sahaja dakwaan JAIS tersebut. Teresa Kok ada menjelaskan kepada Pastor Khalid Samad bahawa memang wujud kuiz yang ada menyebut perkataan "Al-Quran" dan "sembahyang" pada malam kejadian. Teresa Kok masih marah dengan tindakan JAIS kerana menyerbu "majlis makan malam" tersebut.


Mari kita sama-sama tengok Pastor Khalid Samad pergi GMDU untuk memarahi Pastor Daniel Ho kerana mengantolkan diri!

1 comment:

Anonymous said...

sebenarnya yang bodoh adalah orang-orang PAS dan Melayu PKR yang sememangnya BODOH dan makan gaji buta.Mereka ini tidak pernah buat kertas kerja dalam apa jua perkara, yang mereka tahu hanyalah menyalak macam anjing kurap...Nik Ajis lebih teruklah lagi, bercakap macam orang dah gila ( mental ), makan 2 kali gaji buta.