Friday, April 12, 2013

Screwkuat Kembali


Agak lama Tukang Screw tidak update blog. 

 Apa pun Tukang Screw tersenyum bila kecoh dalam atmosfera blog mengenai kecurangan seorang suami terhadap isterinya. Ya, itu mengenai kecurangan seorang pemimpin tertinggi PAS yang tertangkap aksi ranjang bersama seorang wanita. 

 Semua orang terkejut, apatah lagi pemimpin tersebut diketahui berada dalam saf parti islam yang kononnya memperjuangkan syiar islam. Itu kata mereka. Ingin sekali Tukang Screw untuk menarik perhatian. 

Sebelum ini pernah ditulis dalam blog ini mengenai seorang pemimpin PAS yang bermadu kasih disebuah hotel di Kuala Lumpur. Habis lokasi dan identiti wanita itu didedahkan. Mengelupur pemimpin itu kerana rahsia kecurangannya diketahui. Rasanya tak perlulah ditulis lagi nama itu kerana sudah ada gelaran yang diberikan rakyat terhadapnya. 

 Jangan kita lupa kisah Puduraya. 

 Kehadiran Tukang Screw untuk mewarnai blogsfera ini kerana tanggungjawab kepada agama, bangsa dan negara. Sementalah, pilihanraya makin mendekat. Dengan ketaksuban untuk mendapatkan keenakan duniawi makin menggila parti islam kita berpolitik. 

 Tukang Screw akan kembali untuk dedahkan lagi beberapa siri mengenai hal video seks yang terbaru ini.

1 comment:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK