Tuesday, December 8, 2009

SKANDAL SEKS PEMIMPIN PAS PART IV


Cukup menjelekkan Tukang Screw apabila berkesempatan mendengar ceramah PAS di Rantau Panjang, Klang semalam. PAS Kawasan Kapar menjemput Mahfuz Omar dan Ghani Rahman sebagai penceramah pada malam tu. Apa yang menarik halwa telinga Tukang Screw dalam ucapan yang disampaikan oleh Mahfuz Omar ialah tuduhan bahawa banyak tindakan pemimpin UMNO telah memberi gambaran buruk tentang Islam kepada masyarakat bukan Islam hingga menyebabkan banyak berlakunya kebejatan moral di kalangan remaja. Yang paling menarik apabila penceramah-penceramah PAS ini menekankan bahawa perjuangan parti tersebut adalah berlandaskan Islam. Apa lagi kalau bukan disambut dengan laungan takbir!

Tukang Screw begitu terpanggil untuk mendedahkan selanjutnya skandal seks melibatkan pemimpin utama PAS ini dan kalau boleh biarlah terdedah hujung minggu ini sahaja. Tak perlu untuk menunggu mana-mana pilihanraya sebab ucapan-ucapan pemimpin PAS ini makin mencabar Tukang Screw kononnya hanya PAS itu sahaja yang Islam dan PAS sahaja yang baik dunia akhirat.

Berbalik kepada teman wanita si polan ini. Hasil siasatan dan maklumat daripada beberapa rakan Tukang Screw termasuk staf-staf wanita tersebut yang dah tak larat nak tanggung dosa sama-sama, wanita ini tinggal di Batu 16 Rawang (alamat lengkap tak perlu didedahkan takut diserang paparazzi) dan memang berasal dari kawasan tersebut. Selain di situ, suami wanita tersebut mempunyai sebuah lagi rumah di Bandar Country Homes Rawang yang siap sedia untuk diisi oleh seorang lagi isteri! Kerana wanita tersebut agak tidak betah tinggal di Country Homes, suaminya mempunyai alasan untuk mencari suri penyeri rumah tersebut. Dikatakan hubungan wanita tersebut dengan suaminya agak dingin, maklumlah umur pun makin meningkat sehingga memaksa wanita tersebut mengamalkan makan jamu dan pasang badan maklumlah orang Jawa katakan. Maaf! Agak keterlaluan, buah dadanya yang besar itulah yang menjadi daya penarik kepada si polan ini untuk menjalinkan hubungan dengan wanita tersebut yang sememangnya hauskan kasih sayang dan belaian daripada seorang lelaki. Yang peliknya, walaupun hubungan wanita tersebut agak dingin, servis tetap diberikan (nafkah zahir batin jangan lupa bang).

Dikatakan si polan tersebut kerap menelefon wanita tersebut baik di pejabat mahupun di mana sahaja untuk melepaskan rindu dendam, cukuplah sekadar mendengar suara dan bermanja-manja di talian sebelum menunggu masa yang sesuai untuk bercengkerama. Tak boleh nak dibayangkan imaginasi seks melalui talian kedua-dua pihak. Staf wanita tersebut turut mengenali si polan tersebut tetapi tidak mengetahui sejauhmana hubungan mereka. Wanita tersebut pergi dan balik bersama suaminya jadi masalah pasangan haram ini ialah untuk berjumpa di luar waktu pejabat kerana sebarang kelakuan yang mencurigakan pasti akan dihidu suami wanita tersebut. Jadi bagaimana mereka berjumpa melepaskan rindu pastinya dilakukan di waktu pejabat dan di kawasan berdekatan dengan kaunter tiket bagi memudahkan wanita tersebut kembali ke pejabatnya.

Terima kasih Garamanis kerana mempunyai imaginasi 'terlampau' dengan membayangkan perlakuan sumbang tersebut berlaku di Hotel Puduraya sebab murah, mudah diakses dan dekat (Garamanis macam selalu aje projek kat situ). Tukang Screw bersetuju dengan imaginasi Garamanis sebab telah menjawab lebih awal lokasi hubungan haram tersebut. Jadi di Hotel Puduraya lah mereka bercengkerama melepaskan rindu dendam masing-masing! Jangan pulak lepas ni korang pulak bercengkerama kat sana, hahahahahaha!

Kalau dah berdua-duaan dengan bukan muhrim dalam bilik hotel tu apa lagi yang nak dibuat, takkan baca akhbar atau tengok TV kot. Itu Tukang Screw serahkan kepada pembaca untuk menilai, menjawab dan membayangkan apakah perlakuan di dalam bilik hotel tersebut. Masa yang dilih untuk pertemuan di hotel pastinya pada sebelah siang sebab JAWI jarang raid siang-siang. Bijak sungguh pasangan ini memilih masa dan tempat yang sesuai sepandai si polan ini memilih masa dan tempat yang sesuai untuk berdemonstrasi secara besar-besaran di KL ini!

Jadi itulah sahaja klu dari tukang Screw untuk hari ini. Kita jumpa lagi. Jangan risau, Tukang Screw akan dedahkan semuanya pada hujung minggu ini. Itupun kalau blog ini tidak digropyok! Ok, jumpa lagi. Ma'as Salamah wa Ilal Liqa'.

21 comments:

yeop parit said...

Hebat, hebat, hebat........teruskan. Screw sampai habis.

The Unspinners Kembali said...

Bilik 121 juga ka???

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Tak sabar menunggu saat meletupnya 'cerita' ini. Tapi kepada saudara Tukang Screw, bersedialah dengan pertanyaan (skru?? spin??) dan makian dari penyokong jumud hamPAS nanti. Harap tekad dan usaha anda akan membuah hasil yang akan membuka mata para penyokong dan pencacai hamPAS mengenai siapa pemimpin mereka selama ini. InsyaAllah......

SCREWKUAT said...

shonzu: insyaAllah dan tq atas sokongan. Takbir!

Anonymous said...

Macam dah nak terpancut dah ni bila dapat tahu tetek besor

Anonymous said...

gaya gaya slaahudin ayyub ni sebab dia ulang alik ke kube kerian naik bas. hehehe.serakah juga ya dia

Anonymous said...

rasuah dikatakan sedekah.pakej haji dikatakan hadiah.seks ni nak dikatakan apa pulak.pantat pun leh sedekah ke dalam PAS yg hampas tu?

Generasi Pejuang Bangsa said...

fuh ...naik stim jg bila baca cerita Screw.. hahaha

memang tak sabar menunggu cerita selanjutnya MP PAS dari Kelantan ini

anon 5.20 .

pantat pun mungkin sedekah kerana mereka menolong wanita tengah gersang !! hehe

Anonymous said...

tak habis-habis ke nama polan ni polan tu,tapi haprak pun takde mende,apalah....naik bosan aku dengo...bile nak bocor ni,ade ke takde ni...ke orang lain kut.....ape le yop ni

Anonymous said...

Hotel Puduraya tu boleh tahan juga tinggi nya. Bimbang juga sebab bila benda ni meletup, ada pula yang terjun dari tingkat 12 ( lupa pula TBH jatuh dari tingkat berapa yer ).

Aduh!!!SPRM pasti dipersalahkan....konspirrrrrrasi kerrrrrrajaan BN.

DR.Phonotip ( Pontip) dari Thailand ( pakar autopsi ) sudah tentu dipanggil sekali lagi hahahahahaha

Ampatuan Jr said...

Pantat dlm bahasa indon maknanyer bontot atau belakang...isk,isk,isk si polan ni pun ikut stail brader Anwar ke? jangan marah na, saja nak tau.

1Agenda said...

berapa lama la yg depa check-in tu. rugi duit byq hotel ja. takut2 masuk bilik, lepaih 15 minit, keluaq bilik...rugi2.

Anonymous said...

...hei tukang screw..bila la nak meletup kes ni..makin hari makin naik steamnya..tunggu citer kau ni tak tahu bila nak meletup..silap hari bulan sendiri punya yang meletup..Fokus 1, anta jangan kata 15 minit dah keluaq bilik..kena hormat sikit mereka tu bukan budak yang julong berkeris..dah jadi bapa budak dan emak budak..penuh pengalaman dan tentu sudah ahli dalam menggunakan jamu luar dan dalam..barulah balik modal dengan sewa bilik..alang-aloang makan curi ni biar betul2 kenyang..

Tokey Viagra

AntiAnwarDAP said...

caya lah screw...bongkar sampai si polan ni bertelanjang bulat...

Anonymous said...

saja mengada-ngada cerita. Bukan ada apa-apa dan sapa-sapa. Kalau benar ada sila dedahkan. siapa empunya nama yang difitnah ini.

Memang kerja fitnah engkau ni hebat, mengalahkan hero tamil.


Kayu Api

Mustaqim Abdul Rahman said...

sapa penah tgk hukum sula yg dikenakan atas penzina....rasa dah tak sabar nak tgk pas laksanakan hukum hudud....inni wali selipas korang dah ckp "Nik Aziz urges ulama to be polygamists" dalam http://malaysiakini.com/news/119607...jadik tukang jilat pas ikut la yer ckp mursyid selipar tue...dia kata poligami bagi elak bad reputation bukan bg elak maksiat...apa punya wali laa...penat aku ludah dan pijak gambar dia tak lumpuh2....

Anonymous said...

wah wah wah....hebat betul penulisan si skrew ini...tapi hebat jugaklah azab yg bakal ko terima akhirat nanti...
ade bukti ke skrew?????

aku bknla nk memihak pd si ahli politik ni tp rasenya aku kenal si polan wanita yg dimaksudkn..skrew ade bukti diorg p hotel?? kate staf perampuan yg jg saksi knal si polan ni tp x tau sejauh mn hub si polan dgn ahli politik tersebut so mcmne si skrew ni blh keluarkan statement yg melampau pasal hub diorg????
ko x takut dosa ke skrew..agak2 la kalu nk cr duet dgn cite panas sekalipun jgnla smpai musnhkn rumahtangga n jatuhkn maruah org. nampak sgt mcm nk sabotaj si polan sebab siap bg lokasi rumah n tau byk cite psl si polan termasuk hubungan suami isteri..
ataupun...yg si skrew @ si pemberi maklumat ni yg tergila2kn suami si polan tp x dapat so bt cite psl si polan...
kalau sekadar nk taip cerita mengutuk si polan semua orang blh buat.kalau berani sila tampil diri bersama saksi dan bukti.

mcmne kalau tauke company saman blog ni sebab boleh menjatuhkan reputasi dan maruah company. ko ade ntayakan si polan ade kene mengena dengan company suteraliner & maharani kn..rasenya tauke sutera berhak utk failkn saman malu n fitnah tanpa bukti...


insaflah wahai manusia

Anonymous said...

buat novel seks mesti laku ni.imaginasi kuat betul.

Anonymous said...

salam tukang skrew....
wah..x sabar nak tggu siri akhir..konfem blog ni akn lagi byk pembaca dri akhbar2 mainstream..ha3...
tapi bile da wat siri skandal ni jangan la x dedah langsung pulak ye..kang kena cop pulak serupa mcam pemimpin pakatan..fitnah x betempat..taw2 jela..pemimpin pakatan ni byk skandal kata nk dedah tapi x dedah2 pon..last2 diorang yang terdedah..

Anonymous said...

ini kali pertama saya baca blog skrewkuat, dok dengaq orang bercerita saja. mungkin benor mungkin fitnah tapi saya sanggup ikut blog ini kerana ingin tahu. bila nak sambong lagi....

Cucu Alang Mat Salih said...

Salam..bijka betul si Yahudi Malaysia ni buat citer..! BIJAK sungguh dema..Jgn jadi bodoh le..jika benar citer ni..Panggil le Harian METRO buat liputan..hancus le PAS !!! he he he ..tapi jika ANIAYA..terjubur le SCREWKUAT ni weh..Harap saya agar Kemenangan pada yang haq..bukan yang bathil..Salam Semoga Allah swt melaknati hamba2mu yg takkabur..Amin..!!!