Saturday, January 29, 2011

Assalammualaikum YB: Masih Kenalkah Dengan Azizah?


Kempen PRK N.05 Tenang sudah sampai ke penghujung. Sana sini kemeriahan menjelang Hari Mengundi makin terasa, keadaan jalan raya yang sesak di Pekan Labis ditambah hujan yang renyai-renyai menambah lagi kemeriahan ibarat suasana "mantai" menjelang Aidilfitri. Selepas 30 Januari, penduduk tenang akan merindui suasana meriah ini yang entah bila lagi akan berlaku. Harap-harap mana-mana calon yang menang dipanjangkan umur dan diperelokkan kelakuan serta kekuatan untuk memberi khidmat kepada masyarakat.

Hari ini PR telah mendedahkan gambar seorang wanita Cina yang dikatakan mempunyai skandal dengan calon BN suatu ketika dahulu. Tukang Screw telah memberi amaran sebelum ini kepada jentera propaganda PR terutama YB Salahuddin selaku Pengarah Jentera Pilihanraya PAS agar jangan membuka keaiban yang belum tentu lagi sahih. Selepas PRK ini semua jentera akan pulang ke kawasan masing-masing dan yang ditinggalkan hanyalah keaiban calon-calon bertanding yang pastinya memberi kesan jangka panjang dan disebut-sebut orang. Perkara inilah yang menjadi kesukaan PAS yang sepatutnya menutup keaiban sesama Islam, itupun kalau PAS benar-benar menghayati fitrah Islam itu sendiri. Masih ingat lagi Rohaizad, calon BN di PRK Permatang Pasir yang diaibkan Nasharudin Hassan, Ketua DPP Pusat. Tahukah PAS bahawa selepas pendedahan tersebut rumah tangga Rohaizad runtuh? Mungkin PAS tahu tapi buat-buat tak tahu malah ketawa berguling-guling di markas-markas PAS bila mengetahui keruntuhan 'masjid' Rohaizad. Inikah ciri-ciri Islam yang PAS perjuangkan. Tak salah kalau tukang Screw labelkan PAS ini sebagai MUNAFIK terbesar di Malaysia!!!! Jangan ingat dengan berkopiah putih, berserban dan berjanggut maka pintu syurga telah terbuka luas untuk kalian! Dan jangan terkejut kalau di Hari Perhitungan nanti dan ketika Tukang Screw mahu melangkahkan kaki ke neraka, sudah tersedia menunggu di dalamnya pemimpin dan ahli-ahli PAS di dalam neraka jahanam. Nauzubillah...

Apapun, janji tetap dikotakan apabila YB Salahuddin engkar dengan perjanjian untuk tidak membuka aib calon BN. Tukang Screw berehat daripada mendedahkan skandal beliau kerana mahu memberi peluang kedua untuk beliau insaf dan mengubah peribadi agar lebih elok. Nampaknya peluang tidak akan datang selalu, hari ini terimalah hukum karma yang sepatutnya. Kalau YB Salahuddin membaca syair-syair Arab, pasti akan membaca rangkap ini,"...... sesungguhnya Allah itu akan membuka keaiban kamu walaupun kamu menyorok di dalam perut unta sekalipun...". Hari ini masyarakat akan kenal siapa Azizah atau Kak Intan sebenarnya yang sebelum ini pernah mempunyai hubungan istimewa dengan YB Salahuddin (belum masuk sekadar khasyafahnya lagi). Tukang Screw yakin, Salahuddin pasti sudah menamatkan hubungannya dengan Intan ekoran pendedahan Tukang Screw. Sama juga dengan calon BN, jika benar beliau mempunyai skandall pastinya tidak mempunyai apa-apa hubungan lagi dengan wanita tersebut. Mungkin ramai akan mempertikai kesahihan gambar tersebut. Tapi hanya YB Salahuddin sahaja yang boleh menjawabnya dan tanyalah tuan yang empunya badan. Atau kalau YB Salahuddin masih menafikannya, tukang Screw rasa terpanggil untuk menemuramah sendiri Azizah dan mendedahkannya di Youtube.

Kita kena ingat, manusia mempunyai sejarah buruk masing-masing yang cukup untuk dijadikan sempadan dan tak perlu kita dedahkan untuk mengaibkan siapa-siapapun sebab kita bukan malaikat atau para rasul yang maksum. Iman umat nabi Muhammad s.a.w ibarat buih-buih di pantai yang tak mampu menahan ombak besar. Jangan kerana gilakan kuasa politik, kita terpaksa korbankan kesucian Islam untuk mengaibkan orang lain.

Berbalik kepada Azizah tadi, nama sebenar beliau ialah Norazizah bte Mohamed Asmuni yang sekarang berumur 47 tahun. Beliau sekarang tinggal di No.18, Jalan Setia Rawang 2, Taman Setia Rawang, 4800 Rawang, Selangor. Bagi yang menuduh Tukang Screw mengada-adakan cerita, silalah ke alamat tersebut dan tanyalah Azizah tentang hubungan istimewanya dengan YB Salahuddin. Mungkin YB Salahuddin tertanya-tanya bagaimana kisah hubungan beliau ini boleh dihidu! Ingatlah bahawa beliau sendiri banyak musuh dalam PAS sendiri yang senantiasa mencari 'peluru' untuk ditembak ke sasaran! YB mesti tahu siapa musuh atau gunting dalam lipatan dalam PAS. Menjelang Muktamar Agung PAS akan datang, pastinya PAS akan bergoncang dengan hebatnya. Siapalah yang akan jadi mangsa selepas ini. Kita tunggu siapa yang akan kena screw.......

pssssst: Kenapa Papa Gomo senyap ye sekarang? Mesti dah kene ikat dengan Din Puduraya! Pastinya pasal sumpah dengan Din Puduraya. Buat apelah nak bersumpah sebab bukan Papa Gomo yang punya cerita. Kalau free, nak juga Tukang Screw minum kopi dengan Papa Gomo di Kopitiam Steven, Labis.

26 comments:

Anonymous said...

OMG!..selamat jalan romeo tua!

ALahaI sI LunCAi said...

SIKIT PUN AKU TAK TERKEJUT. KALAO KORANG TENGOK HARAKAHDAILY MANA ADA IKLAN LAIN SELAIN UBAT KUAT.

MEMANG INILAH TUMPUAN DIA ORANG.SEBAB ITU DIA ORANG KENA TUNJUK ALIM. INI WAYANG. ISTILAH PSIKOLOGINYA IALAH
' HELAH BELA DIRI '.

BENDA BENDA BEGINI SEBAIKNYA DENGAN SEGERA DIDEDAHKAN SUPAYA IA TAK MEREBAK KEPADA ORANG LAIN.

Gerakan Timur said...

SALAM..

ARTIKEL YG MENARIK, MOHON COPY.

MOHON LINK DARI BLOG TUAN JUGA. GT DAH LINK N FOLLOW BLOG TUAN..

SALAM PERJUANGAN DARI GERAKAN TIMUR!!!

http://gerakantimur.blogspot.com

hilbert said...

Salam 1Malaysia,

bro, bagus jalan cerita nih...saya akan turut promosikan supaya lebih ramai orang akan mengetahuinya ;-))

Anonymous said...

dedah saudara !! Puak puak PAS ni, kalau tak kena sebjik atas btg idung mmg tak insaf dan mengaku salah sendiri. Ini pun belum tentu dia org sedarkan diri. Perasan alim dan maksum, tp penuh sifat kepura-puraan dan bermuka muka.

blogenstarz said...

SCREWKUAT:
INI BETUL2 SCREW PAKAI ALLEN KEY !
WOOOOOOW
HEBAT !

mohon copy

dan

Linkkan saya bro.
http://blogenstarz.blogspot.com

Din BasStandKlang said...

nombor talipon tak dak ka??

eM JaY... said...

mantop.mohon copy dan linkkan blog.

Anonymous said...

Tak der ker juak2 PAS nak komen kat sini?

Tapi, kalau dia org komen pun, fitnah jer la....lepas tu keluar ayat dan dalil sikit...hahahahaha..

Aku rasa Din Pudu tgh pikir nak spin balik cerita ni...tak pun hantar panglima2 dia ke alamat tersebut untuk tutup mulut...hehehehe...

Tapi sayang ler...Din Pudu...aku rasa amah Rais Yatim lagi cun ler dari Ajijah ni...hahahaha....

Anonymous said...

Aku cadangkan supaya Din Puduraya cepat2 pegi jumpa Tok Janggut Kelantan... Dia tu ahlil belit negara yang masyhur.

Kalau ikut pengalaman2 yang lama, Ahlil Belit Negara ini akan keluarkan fatwanya..., bahawasanya :

'Saya sudah buat sembahyang istikharah..., dan Allah telah mengampuni dosa2 Din Puduraya..!'...

Anonymous said...

Salam.Saya percaya jika kisah peribadi seseorang tidak didedahkan pada masa2 dahulu,nescaya tidak akan ada kisah2 hitam seseorang yg akan ditelanjangkan sekarang.Namun apakan daya ,nasi telah menjadi bubur.Diharap pihak pembangkang terpaksa terima hakikat bahawa semua yang terjadi adalah akibat mainan propaganda yang telah dimulakan mereka dahulu.Zaman sekarang manusia tidak mahu lagi cakap berlapik2..terus direct to the point...jadikanlah ini satu ikhtibar buat semua.Janganlah kita mengaibkan sesama insan,akibatnya akan terkena batang hidung sendiri.Sekarang siapa yang menanggung akibatnya?Sesungguhnya tiada seorang manusia pun di maya pada ini bersih dari segala dosa...tidak kira dari parti mana pun kita, yang pasti tetap ada dosa yang sentiasa menyelubungi kita.Janganlah takbur dan sanggup mendoakan keburukan ke atas orang lain.Siapa kita untuk menghukum manusia yang lain?Sama2lah kita berdoa agar Islam tetap terpelihara..amin..

Anonymous said...

Ini adalah balasan Allah swt kepada sesiapa yang suka mempersendakan agama Islam yang suci sebab PAS kalau berkempen semua nya halal bagi mereka malah memaki hamun mengumpat dan mengata cuma beza nya dengan UMNO atau PKR ialah mereka menggunakan ayat ayat suci Al Quran dan hadith rasullullah saw dan yang paling jelas lagi ialah mereka atas nama Islam suka membuat fitnah dan menabus nya keliling tanpa usul periksa asas kebenaran nya.

Penganut agama PAS ini semua kebanyakkan nya tidak bersalah ttetapi mereka taksub dengan pemimpin mereka yang berkawan dan berwalikan syaitan. Atas sebab ini mereka sesat dan menyesatkan sehingga banyak fatwa pemimpin mereka yang lari dari akidah di telan bulat bulat. Syurga di janjikan kepada ahli parti anutan syaitan sahaja sebab menjadi ahli PAS dan mengundi PAS. Mereka menafikan nabi Muhammad saw masuk syurga? para penganut agama ini taksubkan sehingga sanggup mengkafirkan sesama umat Islam yang mengucapkan dua kalimah syahadat lima kali sehari. Dari itu sekiranya mereka menganggap PAS itu agama Islam maka mereka berfikir PAS adalah lebih suci dari agama Islam itu sendiri. Saranan saya ialah ketika mereka mengatakan orang UMNO kafir maka katakan kepada mereka , Kamu dengan agama mu dan kami dengan agama Islam, Lakum dinnukum waliyaddin sebab hanya di dalam parti anutan syaitan sahaja wali syaitan bolih menjanjikan syurga. persoalan nya ialah bolih kah dia menjamin bahwa dia sendiri akan masuk syurga? Dan adakah dia malaikat yang menjaga syurga dan neraka? setahu saya syurga dan neraka adalah hak mutlak Allah swt dan bukan nya little nicky. Nasihat saya kepada penganut agama Parti anutan syaitan ni bertaubat lah ketika masih ada waktu bertaubat jangan sampai tak sempat bertaubat. Ambil lah nasihat wali band yang tahun lepas membuat konsert di kota bahru, tobat selagi ada waktu.

Anonymous said...

Hampa baru tau ke kisah ini.Aku dah bertahun tahu skandal ini.Hampa tunggu nu, tak lama lagi akan meletup satu skandal lagi. Lepas tu kita tengok apa kata PAS.

Anonymous said...

Salam. Hoi skrewkuat hang jangan nak buat fitnah....

Anonymous said...

takde apa yg nak herannya..

kalu pimpinan PAS ni yang busuk..pimpinan BN 3-4 kali ganda busuknya..

yang perlu di jaga..akhlak diri sendiri..minta dijauhkan perkara yang buruk yang boleh bawa ke neraka..

Pemuda TG said...

Salam Perkenalan,

Menarik tertarik ko memang dabooommm screw kuat.

Mohon copy story & mohon di link juga blog Tuan.
Selamat Berjuang..

Anonymous said...

Nicky Aziz kata, "Tuhan dah maafkan, pergi balik!" Ekekekekekekk

pacat said...

tumpang kopi @ copy!!

Anonymous said...

---> "undi PAS masuk SYURGA"
---> apek aa, lu undi PAS aa., boleh masuk sulga ooo.."
---> aney, undi PAS, enter surga.. amaa..!!

jom ler apa tunggu lagii... ;-)

marilyn said...

salam...

apa maksud tuan dgn perenggan terakhir posting tuan kali ini?adakah tuan ingin mengatakan bahawa Papa Gomo ada membuat persetujuan dgn Din Pudu?

Wlu apa pon,aku harap,tuan terus dedahkan kisah ini kerana tuan adalah org yg mula2 mendedahkan skandal ini,jd aku percaya tuan lebih mengetahuinya dari org lain.

salam...

mat said...

PAS BOLEH BUAT MAKSIAT SESUKA HATI SEBB NANTI PAK AZIZ BOLEH TOLONG MINTAK AMPUN KAT ALLAH (Apa punya fatwa ni Pondok mana ajar Cam ni) penin

Anonymous said...

kah-kah..

besa la BRO ..depa pon ada kote jugak...org ja PAS..kote depa bukan PAS...

naik meluat aku ngan PAS ni..sejak dok kawan ngan DAP..dulu aku jinak jinak juga ngan PAS..tapi sejak dok ikut cakap Al JUburi tu...malas dah aku...macam pelaq la hampa..

Tiba la masanya org2 pro kerajaan londeh pulak org2 pas (pasik )..dulu depa yang mula londeh melondeh ni...padan muka hampa..

aku cabar hampa org2 pas..berani dak macam org2 mesir..jgn dok sembang ja lebih tapi teloq kecut..

Anonymous said...

Allah dah ampun dosanya kata TGNA.

Anonymous said...

jangan dedahkan aib orang. sepatutnya itulah nasihat kepada diri sendiri dahulu agar orang dengar nasihat kita. jangan kata jangan dedahkan aib orang tapi pastu kita dedahkah aib orang tanpa bukti. akhirnya terpalit ke muka sendiri.

Anonymous said...

Pencacai2 ni mmg hebat bila mngumpat,menabur fitnah,buat janji palsu n bermcm2 janji kosong..tetapi hakikat yg sebenarnya diorg ni lg pakar dlm bidang2 yg telah sekian lama pencacai ni ceburi.pkai serban pastu siap berjnggut n lg 1 buat muka kesian ni smua auta karut utk prrdaya rkyat.haqqtuiii!!

Anonymous said...

Video dah siap lom. Kalu lom siap cai2 kita nak tlg buat. Harap Gomo pi mampuslah. Perasan jer dia terror. Gomo banyak buat cai2 kita kantoi.