Saturday, December 12, 2009

SKANDAL SEKS PEMIMPIN PAS PART V

Terlebih dahulu Tukang Screw minta maaf sebab 3-4 hari tak dapat bersama rakan-rakan blogger lain. Almaklumlah, Tukang Screw bekasa tahanan ISA jadi sebulan sekali perlu mengadap pegawai-pegawai SB yang datang meninjau perkembangan Tukang Screw sejak dibebaskan. Jadi kita sambung klu-klu berikutnya mengenai skandal seks pemimpin PAS yang masih menjadi tanda tanya. Mengulas komen-komen yang diberikan, ramai yang agak tidak sabar menantikan jawapannya. Ada juga yang menyatakan Tukang Screw sengaja menebar fitnah untuk mengglamorkan diri dan suka-suka untuk mengaibkan orang. Tiada angin masakan pokok bergoyang. Adakah perlu dibawa ke mahkamah perkara ini? Atau perlu ditunjukkan gambar-gambar aksi perselingkuhan pasangan ini? Apa saja yang ditunjukkan pasti tidak akan memuaskan hati semua pihak dan tidak akan berlaku adil. Kita sendiri tidak dapat berlaku adil kepada diri sendiri inikan pula hendak berlaku adil kepada orang lain!

Tukang Screw ada nyatakan bahawa si polan ini mempunyai hubungan yang intim (bukan secara fizikal yang kerap) melalui pelbagai cara perhubungan dengan seorang wanita berumur 40-an yang tinggal di Batu 16 Rawang. Wanita tersebut juga sudah bersuami dan mempunyai beberapa orang anak danbekerja di Puduraya. Wanita tersebut dipanggil INTAN oleh si polan tersebut yang selalu menjadikan Puduraya sebagai transit untuk bergerak ke kampung halamannya. Maklumlah, tugas seorang YB PAS yang agak sibuk ke sana ke mari. Tambahan pula YB ini tidak mempunyai pemandu khas kerana bajet yang tidak mengizinkan. Lagipun dengan menaiki bas, YB tersebut mempunyai banyak masa untuk berehat (tidur gamaknya) sebelum menjalankan khidmatnya di pentas-pentas ceramah dan melayan keluarga tercinta. Buat pengetahuan semua, isteri YB ini telah menjalani pembedahan di jantung dan pastinya 'mengurangkan' ummmppphhh semasa 'bersama'. Jadi ada sebab sebagai seorang lelaki untuk menjalinkan hubungan dengan wanita lain kerana tuntutan batin dan nafsu yang perlu dipenuhi kalau tidak meroyanlah di pentas-pentas ceramah PAS!

Apapun nama sebenar wanita tersebut bukanlah INTAN yang hanya nama timangannya sahaja. Nama sebenar wanita tersebut akan Tukang Screw dedahkan dalam masa terdekat. Sebagai klu, salah satu tajuk lagu Allahyarham Tan Sri P.Ramlee yang terkenal adalah nama sebenar wanita tersebut. Jadi tidak hairanlah kalau YB tersebut sering menyanyikan lagu tersebut untuk mengubati kerinduannya...hehehehehehe. Tapi Tukang Screw tak pernah lagi dengar YB tersebut menyanyi lagu tersebut di pentas ceramah. Mat Sabu pernah menyanyikan lagu tersebut semasa sibuk mengutuk Anwar Ibrahim di pentas ceramah PAS!

Jadi cukuplah untuk setakat ini takut terlondeh segala-galanya pulak. Kepada YB tersebut bawalah bertaubat dan insaflah bahawa anda memperjuangkan Islam dengan melabelkan orang lain yang bukan di bawah bendera anda sebagai tidak Islam. Cukup-cukuplah daripada menceritakan keburukan orang lain. Allah akan balas perbuatan anda di dunia ini secara tunai!

40 comments:

Anonymous said...

setakat letak name orang utk aibkn org sape2 blh bt bro...kalau aku tau name sebenar ko & maklmat psl diri ko aku pn akn post cerita buruk psl ko..

skang ni isunya ko ade bukti ke dgn cerita palsu ko ni??????????
x payahla nk aibkn org.

Ampatuan Jr said...

Hehehe...tu lah kau Skrewkuat,kau bagi klu sikit sangat,lambat pulak tu! kan dah kena sembur dgn si Anon 3:18 yg tak sabar2 nak tau cepat2 siapa gerangan si polan tu.Aku rasa si Anon ju jenis yg premature ejaculation kot,jenis yg main tak sampai 1 minit dah terpancut,tu pasal la dia gopoh jer.Hehehe,untuk makluman kalau nak real punya kasi panjang,keras dan tahan lama pi la kat Felda Purun kat Temerloh sana.Situ ada pakar yg rawatan dia gerenti menjadi,tak mcm iklan kelentong yg banyak kat dlm Harakah tu...

Anonymous said...

isteri sakit jantung? kena cek di ijn ni..

harap nik ajis bukan isterinya. dia pun masuk ijn.

The Unspinners Kembali said...

anon 3.18

aisyyyy ... gelojoh betul orang pas. kau ni mat sabu ke?

skrew

azizah ka?

Aa said...

LIHAT JAWAPAN SAYA:
http://lebanglibu.blogspot.com/

hilbert said...

Salam Screwkuat,

saya rasa saya dah semakin mendapat jawapannya pasal siapa hero sebenar filem Mexico ini.

tapi apakata kalau saya cadangkan kepada Screwkuat supaya buat satu permainan silangkata ke atau yang ada unsur-unsur permainan macam roda impian ke untuk orang ramai memberi jawapannya.

Seperti inilah lebih kurangnya "wang besar! wang besar! wang besar!!!,dapat RM150...saya minta huruf S, ...ada satu huruf S. Lepas tu putar lagi roda tu...wang besar! wang besar! wang besar!!!,dapat RM90...saya minta huruf U, ...ada dua huruf U. Putar lagi...wang besar! wang besar! wang besar!!!, dapat bonus pusingan...saya minta huruf A,...ada tiga huruf A.

hehhe...nak selesai ke tak,,,

anarasa said...

ANAK PAK AYo.. KE?

Liza said...

bodoh punya artikel dari seorang bodoh tolol al bahalul... nak fitnah guna cerita basi kitar semula ke... woi bodoh! kalau setakat tulis tak dak bukti tu... itu nama fitnahlah bodoh!

Anonymous said...

woi bro asl ko nk aibkan org hah..ko de bkti ker???
ska2 je nk jthkan maruah org..
pe ko rs klu org lain jthkan mruah ko..
bnda ni xbtul..bg bkti la klu ko ckp cte ni btul

Anonymous said...

amin.. smoga Allah swt akn bg blsn kpda org yg sebarkan fitnah.. truskan fitnah anda!!!!!

Anonymous said...

pemimpin umno/mic/mca bn yg ada skandal seks ko tak nak ceritakan....
chua soi lek punya kes ko tak kisah ka??? balasubramaniam ada buat pengakuan bahawa najib ada hubungan seks dgn altantuya...apa cita??
akhbar luar negara pun ada buat kenyataan gtu...insafla kau..

FIkirkan said...

Tahu takut wahai org PAS.Masuk PAS belum tentu baik.Setakat berjuang dengan nama islam baik tak payah.Bila org sendiri kene kate macam2..fitnahla,konspirasila, UMNOla,..skang baru takut dengan fitnah.Dulu bukan main ligat zaman PRU 12 fitnah paklah macam2, org umno itu ini.Tak payahla nak bermuka-muka dengan topeng PAS kamu.Tuhan lebih mengetahui iman di dada bukan dengan sekadar berserban dan berjubah.PAS hanyalah parti politik.Jatuh bangun adalah kerana politik dunia.Perjuangan akhirat adalah angan2 kosong dengan bergabung dengan DAP dan PKR.Mane perjuangan hudud, negara islam,arak,judi yg dulu lantang dilaung2kan.Sekarang duk sibuk nak duit minyakla, jaga menantula, hasan alila, dan mcam2 kerenah politik lain.

pencinta kebenaran said...

to anon:
"pemimpin umno/mic/mca bn yg ada skandal seks ko tak nak ceritakan....
chua soi lek punya kes ko tak kisah ka??? balasubramaniam ada buat pengakuan bahawa najib ada hubungan seks dgn altantuya...apa cita??
akhbar luar negara pun ada buat kenyataan gtu...insafla kau.."

alah setakat sumpah 3 ringgit bala kau caye..sumpah dgn cara islam mcm2 pulak helah kau..apa2 pun setakat cakap bala tu mana bukti nya? mana gambarnya? klau la setakat tabur air liur merata aku pun boleh kata kau ni pasangan gay ngan nik ais n nuar (contoh lah kalau aku nak kata). mcm tu la halnya..bukti mana dei???

Anonymous said...

Dear Skrewkuat, brape banyak klu daaaaaaaaaaa.... ko nak main teke teki ke pe ni.. dah nak bosan aku follow citer ko ni....

Anonymous said...

Salam,

Teruihkan lah, Londehan dengan pelan-pelan..!! Makin lama londehan SCREWKUAT, secara Slow-slow....makin ramai lah si penyokong puak2 PAS ni..!!Menjenghok ke laman Blog SCREWKUAT..!!

Secara langsung tak langsung pelawat2 yang sokong Roket..raya-cina, yg bersimpati dgn Pak Sheih...si-mata satu(Dajal la tu) dan si Bulan...yang makin malap..!!

Londeh pelan-pelan...Tapi awas jangan sampai, kena saman pasai depa masuk IJN !! Disebabkan, jantung depa ni jadi huru-hara ,jadi tak stabil!! Kerana sering dok jenghok masuk ke laman Blog ini!!

Puak-puak PAS dan yg sebakui dengan depa ni .Biasa lah tu bila,depa kena kenen ...kena cuit sikit saja . Depa ni jadi Gabra tak ketahuan.

Kalau nak berlindung dgn Bulan...bulan nun jauh di langit.Kalau nak tumpang naik roket..roket pulak yang jenis 'mercun raya'..tembak pun sampai ke pucuk nyoik saja dan kalau pakai si mata satu(cemei pulak tu)...pasti tersasar hala tuju..!!

So...pada Pakatan Kelentong rakyat dan parti ulamak yang sering buat Fatwa syok sendiri..!!Sabar-sabar lah sikit..klimax atau kemuncak berahi akan pasti tiba..!!

PS: Tak Mahu Terpancut awai...!!

...Don.B Jeles of Larut Tin Bkt.Ganteng Tpg.

adf55650 said...

Ha ha ha screwkuat,
Ko memang kuat screw la. Depe ni sume jenis tak sabar. Baru pegang screw dah terpancut abis.
Screw pelan2 bagi lagi kuat.
Wa tabik lu.....tambah spring lagi..

azman kamarul said...

sebenarnya aku ni dah tak termasuk ke dalam kandang syaitan ni, tapi dah terlanjur baik tajilah lebih kurang...

Bila terbaca apa yang dipostingkan di sini.....aku terpikirlah...agaknya orang macam nilah yang dikatakn ketua pemfitnah seMalaya tu kot.

haniesyafique said...

salahuddin ayub la ni....

Anonymous said...

alamak silap masuk blog la.....
rupanya blog hampeh ni.....
yang menyokongnya pun hampeh2 belaka.......
kalau nak cerita dongeng macam ni...
seribu satu malam pun tak habis.....
HAMMMPEEEHHHHH!!!!!!!!!!!

RBF Online said...

halo tukang screw. jgn bikin ini cerita jadi novel atau cerita hindi. terus kpd isu dan cerita secara detail. kalau mcm ni, elok org percaya ,maka org akan hilang percaya .bila terlalu byk kona ,org jadi pening dan mereka akan muntah. lepas muntah mereka terus lena....

kita bukan main filem atau drama tv. kita blogger politik.

YANG GAMBI said...

Bro, puak-puak PAs ni otaknya dah dirasuk.... pemimpin mereka semuanya ulama, mana deme nak percaya.... inilah otak jumud pengikut PAS......

Anonymous said...

...para pemimpin PAS tak mainlah skandal dengan bini orang macam ni..kalau rasa gagah perkasa power lebih mereka digalakkan kahwin dan amat digalakkan berpoligami sebagaimana saranan TGNA beberapa hari lepas..kalau kahwin dengan janda lagi digalakkan sehingga 4 orang..TGNA mahu pemimpin PAS jadi model poligami..

..tapi apa yang berlaku mereka hanya minat kahwin dengan anak dara sunti sahaja..dapat anak seorang dua, dia ceraikan..maka bertambah lagi janda..

..sebelum beri galakkan kepada pemimpin PAS lain berpoligami, sepatutnya TGNA sendiri kena buat contoh dan teladan..baru yang lain akan ikut..keluar arahan kepada Pejabat Ugama sepaya memberikan kelongaran syarat untuk berpoligami, terutama dengan janda..ini tidak, cakap saja..kalau ada sesiapa hendak berpoligami dengan seorang janda, terus saja beri surat kebenaran, barulah ramai para janda akan dapat jodoh dan terhindar dari maksiat..

Duda Terlajak

Anonymous said...

Screwkuat.
Pokok boleh bergoyang tanpa angin, bahkan tercabut kerana ada dua sebab : 1)di Keronyok - Hinggot oleh beruk-beruk Umno

2) Gajah dok mengaru gatal. Selepas dikencing di umbinya.

3) Hang tukang tulis blog ni. mavam 2 ekoq tu lah.

Anonymous said...

bodoh punya liza dari seorang bodoh tolol al bahalul... nak marah guna bahasa caci sewel ke... woi bodoh! kalau nak marah, jgn... jadi gila .pas bodoh!

ZAFAN said...

Rasa mcm tengok cita seram jee..nak tau siapa sebenarnya hantu..suspen sungguh kao screw..

Anonymous said...

kalau umno rasuah, zina ka sekurang-kurangnya tidak menggunakan kopiah dan janggut untuk melakukan maksiat dan rasuah.

kalau salah tu tetap salah tak kira apa jenis orang....

tapi yang berkopiah berjanggut ni berlakun di depan manusia untuk dapat kan simpati dan sokongan?

ingatlah;
sepanjang janggut berjurai hingga kelantai ke, sebesar serban ke, seputih putih jubah ke di depan mungkar dan nangkir nanti cuba-cubalah kamu semua berlakun....

pandanglah pada asas yang ada pada diri kita iaitu solat yang kita lakukan setiap hari tu?

sempurna?

AntiAnwarDAP said...

Cayalah...sikit jer lagi ni...hmba cm dah boleh nak meneka jer...
Hilbert: Sya pun nak join roda impian ni...saya pun nak putar juga...

p/s: kenapa ada yang nak marah2 ni..nak memaki hamun penulis..sebab diupah untuk berbuat sedemikian ke???maklumlah dulu masa rancak menelanjangkan kisah aib pemimpin UMNO dan BN tidak pernah terfikir yang ada pihak yg juga turut sama menyimpan hasrat untuk menelanjangkan kisah aib pimpinan PAS ini...sebab merasakan diri cukup hebat dan maksum...bila sudah terkena baru nak ngat perjuangan islam dan Allah...Bru ingat perkataan "BUKTI & FITNAH"...BARU INGAT DOSA MEMNFITNAH...dah terlambat la...

Sya menanti setiap perkembangan kisah ini...bru YB ni thu tggi mana kedudukan dia...boleh rasa sakit atau tidak bila jatuh...

KEPOCHI said...

BRO ..BILA MAU SAMBONG CETA SKENDAL SELINGKUH NKO NI ..NAK TUNGGU PRU13 KE .... ?

HARI HARI AKU BUKAK NAK TGK APA LAGI YANG NKO SKREW ..MAU TEJONGKET JUBOQ DIA ...

CEPAT LA SIKIT ...

hilbert said...

Salam Screwkuat,

ini Screwkuat belum bagi huruf 'vokal' dan 'consonant' lagi...

takpe, saya cuba putar lagi... wang besar! wang besar! wang besar!...dapat RM50, bagi saya huruf 'H'? ...ok, ada satu huruf 'H'...

apakata saya cuba putar sekali lagi... wang besar! wang besar! wang besar!...ada RM80, saya nak huruf 'B'?... ya!ada satu huruf 'B'...

...iklan p1max.com ~~~ potong,potong,potong sajalah...

Anonymous said...

saja jaja berita ni. Bila lagi. Kalau skandal dalam Umno tak tau le.
kalau betul dalam PAS, dah heboh akhbar, geger gegak berita di media.

Dasar penipu

Anonymous said...

jap jappp..aku pon nak putar

wang besar! wang besarrrrr....sereetttttttt...waaa RM200 .... bagi saya H .... yaaa ada HHHHH ...nak beli vokel ..U ....ada 2 U .........

heheheheh...

hilbert said...

Roda Impian musim ke V,

wang besar! wang besar! wang besar!...rm180,..mintak huruf 'L'... ok, ada satu huruf 'L'...

iklan lagi... (Bapa)"adik,adik...adik sayang abah tak?, (Anak)..sayanggggg... (Bapa)..adik dah besar nanti nak kasi abah duit tak? (Anak)..kasiiii,,, (Bapa)..berapa?~~~dua ribuuuu??? (Anak)..bukan! dua ringgittt... (Bapa)..dua ringgit???? (Anak)..ya lah, mak kata nanti abah beli yang bukan-bukan""""... (Bapa)..bla,bla,bla,bla,bla...

Anonymous said...

HAI PENIPU BESAR !!!!!!!!!!!!

MANA NI .........DEDAH LA.............
DASAR PENIPU

hilbert said...

Laaa... sabarlah anon 2:46,

itu tuan blog tengah sibuk kasi kuat lagi screw roda impian yang nak tercabut tu..., hari-hari kena putar hehehe...

sabar separuh dari iman ;-)

KEPOCHI said...

TUKANG SCREW DAH KENA SCREW KE...?
LAMA SANGAT NKO GI SKREW SANA TAPI TAK DAPAT2 APA YANG NKO NAK KE?

ASAL KLIK..MASIH CETA MAK INTAN TU
ASAL KLIK....MASSSSSIHHH CETA
MAK INTAN TETEK BESAR TU LAGI ...

TAKAN TAK DAPAT-DAPAT HAL HAL DNA ..

CEPAT LA BRO..

MP PAS gelojoh said...

Ooo.. Tukang Screw.. Bernafas lagi tak...??
Tukang Screw, mana ni..?? Dah berapa lama tunggu.. Kata nak reveal hujung minggu lepas... Ni dah 2 kali hujung minggu.. Jangan la kasi kitorang rasa tertipu..

p/s: Entah2 Tukang Screw kena bedal dengan gangster upahan MP yg berkenaan tu..

Anonymous said...

HAI PENIPU

MANA NI. SELAGI ENGKAU TAK DEDAHKAN DISINI, SELAGI ITULAH KAU PENIPU,

DAN INGAT!!!!!!!!
JIKA MATI SEBELUM KAU PAMERKAN, TAK SEMPAT MENGUCAP DAN MINTA MAAF KEPADA EMPUNYA DIRI, NERAKA LAH JAWABNYA.

TETAPI KALAU IANYA BENAR, DAN KAU TUNJUKAN DISINI, WALAUPUN ENGKAU MATI, ENGKAU DIKIRA BERANI KERANA BENAR,

SEKARNG MASIH BERSTATUS PENIPU BESAR

Anonymous said...

haishh..bukan main lagi korang x sabar nak tahu skandal ni ye..rilek le woi..ak pon x sabar nak taw..tapi jangan la nak tuduh blogger ni macam2 awal2....kalu terbukti betol skandal ni berlaku nak ke korang mintak maaf dari die?...kalo ye betol die ni pemfitnah baru la korang nak maki ke apa skati korang la...adeh la..anak sapa la ni mak bapak x reti didik...

KEPOCHI said...

bro..nko ke tahan ISA ke?
senyap aje tak ada latest news..
atau nko dok standby bawah katil hotel tu nak buat pok amai-amai

KEPOCHI said...

APA LA NKO TEPEKEK TELOLONG KATA ORANG PENIPU..KALAU NKO DAH TAU DIA TU PENIPU ..BLAH LAAA...

APA HAL NKO NAK JADI LEBAI PAS KE TENTUKAN SYURGA-NERAKA ...

NO HAL SCREW..LU SCREWW PLAN PLAN OK ..TAPI JGN LAK NKO SCREW MCM SI ALJUBURI TU SCREW SAIFUL ... SIAP GUNA KY LAGI ...HEHEHE

WA SABO TAU WA SABO ..NO HAL
KALAU NKO KENA ISA LAGI SEKALI PON..AKU PANGGIL ISA SAMAD JOIN SAMA...HEHEHHE