Monday, August 15, 2011

PEMERIKSAAN JAIS 3 OGOS 2011: PART 1


video


Nilai sendiri apa yang berlaku pada 3 Ogos 2011 di Gereja Methodist Damansara Utama.

14 comments:

Anonymous said...

mak oi, biar betol ni.... takkan pendek aje cerita

Anonymous said...

nama pun part 1

Anonymous said...

Takkan baru putingnya....

PUTRAROCKER said...

kite bakor je

ibnu marzuki al firdaus said...

apa nak heran... wa dah lama murtad dari islam versi jakim zalim (zina tak boleh, poligami halal pun disulitkan) nih.

u all bila lag nak keluar islam chapter BN? nanti aku tunjukkan bukti pesuruhjaya sumpah!

Anonymous said...

Selama ni Aku ingatkan PAS ni jujur nak memelihara Agama Islam... Tapi sejak diberi mandat untuk mentadbir sikit habis huru hara dibuatnya. Aku tak tahu macammana nak bagi gelaran yang sesuai lebih dari perkataan BARUA kepada PAS. Kenapa PAS boleh tunduk semata-mata kerana Politik dan bukan kerana AGAMA ISLAM yang SUCI??? Wahai PAS yang masih LENA di buai KAFIR, janganlah LENA sehingga berstatus MURTAD. Aku tidak boleh terima keadaan sekarang PAS sewenang2 menjadikan MALAYSIAKU seperti SINGAPORE. Wahai BARUA PAS, taubatlah demi , AGAMA ISLAM dan ANAK2 BANGSAMU kelak...

Anonymous said...

ala pendeknya bro..tunjukkan yang penuh..bia org islam tahu..bahawa org yg perjuangkan islam sendiri akur dengan DAP(kalau betul apa yg dikatakan)

Anonymous said...

pandai buat video 1min . Walaupun part 1, berapa panjang part 2? Ambil yang baik je ke?

Anonymous said...

kalau tuan blog ni ISLAM tolong mengucap semula....

Hamidi Fizie Bin Ahmad said...

nama blog ngan tuannya pun tukang screw..dia kasi screw la video tu bg nampak buruk je kat pembangkang

dinox said...

Ku menanti Part 2...

anonymousss said...

cepatlah bengong, mana part 2 nya? ke sbb diorg kantoi silap serbuan,tu yg x tunjuk tu. tunjukla bg habis,nk tgu sampai bila,smpai kucing brtanduk,br nk tunjuk? buat saspen je..pehhhh
anak beranak tv3 suku la blog ni

anonymousss said...

tajuknya "Nilai sendiri apa yang berlaku pada 3 Ogos 2011 di Gereja Methodist Damansara Utama." habis, cmna aku nk nilai video tak habis show? dhla pendek, lembab n dipjgkan sampai 1:25

Anonymous said...

Ajaran Kristian lebih toleransi dan kebebasan berbanding agama Islam. Ia tidak memaksa umat mengikut ajaran agama dengan paksaan. Agama Kristian tidak perlu sembahyang 5 kali sehari, tidak perlu pilih makanan asalkan ia tak meracunkan badan manusia, tak payah puasa sebulan, boleh bela anjing, perempuan tak payah bertudung dll. Ajarannya sama juga beritahu manusia supaya berkelakuan baik boleh dapat masuk surga. Ajaran Kristian ada perubahan mengikut zaman dimana ia tidak terlampau ikut ajaran lama.  Jika agama ada pilihan haruslah kita pilih agama yang toleransi, tidak paksaan, perubahan ikut zaman kerana ia boleh menyebab masyarakat  berharmoni, toleransi, kegigihan, kerajinan, kejayan, kemodenan dll.