Tuesday, April 3, 2012

SYURGA PEMIMPIN PAS DI KUALA LUMPUR?

Maaf, agak lama tidak update sebarang isu dalam blog ini. Ada tanggungjawab lain yang perlu diselesaikan mutakhir ini. Satu petang di cafe Starbuck Jalan Imbi Kuala Lumpur pada penghujung Mac, Tukang Screw ada berjumpa seorang lelaki Cina itupun atas cadangan teman dari selatan Terengganu. Pada awalnya Tukang Screw agak keberatan berjumpa lelaki Cina tersebut kerana kesuntukan masa di Kuala Lumpur. Setelah berjumpa di tempat dan masa yang telah ditetapkan rakan Tukang Screw, datang seorang lelaki Cina yang memperkenalkan dirinya sebagai Mr.P.

"Haiya Ustaz, gua sudah lama mau cerita ini hal, tapi gua tak tau dengan sapa mau cerita". Ooooppppssss, mesti ada perkara yang mampu "memecah panggung" yang akan diceritakan lelaki Cina itu. Teman Tukang Screw dari selatan Terengganu tersenyum sinis. Pasti banyak makna tersirat dari cara senyumannya itu. Maka Tukang Screw dengan tekunnya mendengar cerita lelaki Cina itu dengan penuh debaran.....

Setelah selesai bercerita, Mr.P melahirkan reaksi spontannya. "Gua bisnes bisnes juga ma, tapi ini orang banyak busuk. Dalam paper dalam TV cerita lain, dalam hotel buat lain. Haiyaaaaa, banyak malu lu punya agama sama tuhan Allah". Nauzubillah cetus Tukang Screw.




Ikuti sambungan selanjutnya

8 comments:

Anonymous said...

dedahkan cepat. biar mengeletaq pala lutut depa

Anonymous said...

haiya... lu screwww jalan crite banyak saspen ooo... tarak boleh tunggu lama... haiya..

Anonymous said...

auta.................................

Anonymous said...

Video dah siap lom. Kalu lom siap cai2 kita nak tlg buat. Harap Gomo pi mampuslah. Perasan jer dia terror. Gomo banyak buat cai2 kita kantoi.

Anonymous said...

ADUN PAS tu main dgn rosmah bini najib yg tido berdiri takut rambut rosak tu ke?

Awat tak bg tau adun pas dari negeri mana?

Lawak la hanpa ni beruk beruk umno spesis bunyet.kacukan beruk dan lembu

Anonymous said...

Terbaru dari din puducentral.

http://www.youtube.com/watch?v=yd8Jt9Joka8&feature=player_embedded

Anonymous said...

kau nipu je... blogger xbuat keja ni

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK