Friday, April 12, 2013

Skandal Seks PAS: Bukan Seorang Tetapi Ada 2


Setelah tersebarnya video seks babitkan pemimpin PAS, Tukang Screw menyelongkar kembali diari tahun lepas mengenai beberapa maklumat yang disampaikan oleh 'networking' Tukang Screw. 

Sebelum itu, Tukang Screw ingin peringatkan bahawa skandal seks yang berlingkar dalam politik hari ini sudah menjadi senjata ampuh orang politik. Stigma ini ada kebenaran kerana mula-mula tercetusnya ugutan seksual sebegini sudah berlaku kira-kira 15 tahun dulu.

Masih ingat dengan skandal seks DP. Vijendran? Kemudian meletup dengan skandal seks songsang Anwar Ibrahim dikuti dengan Chua Soi Lek. Ini antara rentetan skandal seks orang politik yang pernah mewarnai sejarah politik moden negara.

Berbalik kepada skandal seks orang PAS. 

Tukang Screw ingin sekali peringat bahawa tidak semestinya alim warak hafal Al-Quran mampu mengelakkan diri daripada terjebak dengan 'manifesto syaitan' menafikan kehendak diri. Nafsu syaitan ini adalah perkara yang paling kuat untuk berjihad. 

Serban, tasbih dan kehebatan membaca doa mandi junub bukanlah tiket untuk menonjolkan diri mengaburi mata rakyat akan kemuliaan diri sendiri.

1 Wanita Tapi 2 Orang Pakai

Berita ini sangat mengejutkan Tukang Screw. Apa yang dikhabarkan wanita yang tersiar dalam video itu bukanlah melayan seorang pemimpin PAS tetapi adegan ranjang itu sebenarnya secara bergilir di waktu yang berlainan tetapi lokasi yang sama!

Mudah kata, wanita yang dikhabarkan benama **T* itu melayan 2 orang pemimpin PAS. Seorang yang tertangkap dalam video ini dan seorang lagi bakal bertanding sebagai ahli parlimen di utara tanah air.

Kita lupakan seketika lagenda Puduraya. Kisahnya belum lagi habis. Belum lagi hanya masa yang sesuai untuk didedahkan.

Mengikut cerita dari sumber Tukang Screw bakal ahli parlimen itu orangnya amat lantang di peringkat nasional. Kebolehan dan kehebatannya amat memukau penyokong taksub tetapi dalam atmosfera blog bakal ahli parlimen itu selalu diketawakan pemain media baru. 

Siapa orang itu? Tukang Screw akan ceritakan nanti.....


31 comments:

Anonymous said...

Memang celakalah penabur fitnah.
Bila anak2 ko nanti jadi macam setan jangan terkejut, sebab ni semua balasan pada kerja ko ni.

Anonymous said...

Mahhhhhhhhhhhhhhhhhhhfooooooooooooooooooooooooooooddddddd....

Anonymous said...

Mr Beeaaaaaannnnn .....

Anonymous said...

aik? marah nmpk? x blh terima kenyataan ke?
hik hik hik ...

Anonymous said...

Pemimpin PAS pun ada nafsu ma...., lagi kaut ma nafsunya, sebab penggoda mereka adalah general dikalangan syaitan. Haiyaaaa sulah tua pun mau berzina ka.....Ayo...yo, kalau tengah berzina mati macam mana, jihat juga ka???. Tapi saya rasa kalau orang-orang penting (pemimpin) PAS mati berzina tak payah mandi, kuburkan terus kerana berjihat. Betulkan ustaz-ustaz PAS????

manjung said...

hebat pompuan ni cari yang bertubuh sasa aje...hehehe

Anonymous said...

Aku ada satu teka teki.!!!! Dalam banyak-banyak lubang, lubang apa yang paling lazat bila gali dapat pahala ??? aku yang tua niiii, suka lubang hidung, fuuuh lazat tak terkata bila digali, tak taulah plak kalau itupun kira zina. Cepat sapa nak ambil video, baik punya lubang!!!!!.

Anonymous said...

Berjihad untuk menolong ibu2 tunggal mah! Hehehe!

Anonymous said...

selama ni aku pengikut dan penyokong tegar PAs.. lepas tgk besi ni aku dan keluarga takkan pangkah pas lagi ..demi anak2 dan cucu cicit masa depan..bayangkan kalau pemimpin atasan parti islam berzina dan tak bermoral ..ini kita citer parti islam.. bukan mca, dap or mic.. parti islam wehhh..org bawahan macam mana pulak..selama ini aku tertipu ..

mat syabu said...

yg bg gelaran aljuburi la tu. mr bean dia tak lantang sgt sbb bodo

Anonymous said...

ha Polis ,apa tunggu lagi,bloger ni sebagai saksi,tanya lah dia,takkan itu pun nak kena habaq

Anonymous said...

Mat syabu lah bro..

hanizam said...

aku dah agak, kalau kena side sendiri, memang susah nak terima...malah disanggah dengan pelbagai alasan...alasan paling senang salahkan UMNO..sedangkan dok sedap lipat betina tu, pemimpin yg dorang agungkan tu...

betina ni memang pandai main peranan..tu yang jadi sasau bila teringat kat rumah...bini sendiri bogel pun takda nafsu dek penangan betina tu...

yabg pasti, memang mengejutkan..patut si stopa dok macam lembu kena tarik tali je dalam pakatan...

hanizam said...

takpe, dedahkan aib pemimpin kan PAS kata boleh...takan bila UMNO kena boleh, bila kena PAS tak boleh???

Anonymous said...

Aku rasa Mat Syabu,dia tu 2x5 al Jubori.cer dengar dialog dia dgn si norm,ala hai kotor nya,jijik sungguh.

Anonymous said...

la trend, kongkek dpt pahala, tutuh pungkoq dpt pahala, tutuh china doll dpt pahala, burit bini org/kwn pun dpt pahala. Apa la punya trend PR ni?. abis tu tak mau resign. Dok salah pihak lain. Yg sedap org yg menutuh.....

Anonymous said...

Pihak BN pun bukan baik sangat, sudah terkenal dengan segala skandal seks balun bini orang, songlap duit rakyat, salah guna kuasa, berbaik dengan Yahudi, setan cap haprak laknatullah taraf Dajjal suka fitnah orang.

Anonymous said...

Ugut jer niii....

Anonymous said...

pemimpin pas pun JANTAN gak!!! Binatang punya nafsu!!!

hangkedee said...

TAK tahan Bau Burit Mah.Wakil baru Pendang...Siap sedia bini hangpa. Abg sabu love bini hangpa....take beer.Sloga baru Pas¨Mati Bersama Dapig menghancurkan Islam¨.

Anonymous said...

i ada meeting ni i suruh orang ganti, kesiang diye hu hu

Anonymous said...

Cuba dengar dialog adegan ni betul2 Tahulah kita citer sebenarnya. Lepas tu senanglah cari watak2 di belakang citerni. Mamat ni sebenarnya barua mamat satu lagi, tukang bawa duit, sambil tu dapat upah satu round...oopps...mungkin 2 atau 3 round. Tak cukup body, duit pun ambil sikit, haprak punya orang.

Anonymous said...

Mereka UMNO suka dengan menerbitkan video porno...ha!ha!...Tetapi Pelakonnya...adalah Ustaz-ustaz dari PAS...PKR...yg kita rasa memang mustahil...tetapi benda alah itu bukan kira berapa besor sorban atau berapa panjang jubah...

Anonymous said...

Asal benda / isu mcm ni aja - sure org PAS tak nak ngaku; tuduh orang lain - especially UMNO. Ye lah orang PAS kan semuanya MAKSUM

Anonymous said...

PAS oh PAS, apa yg puok pasiq tuduh UmNo/bn dulu semua dah kena dan makan diri PAS, bertobat la nik najis swbagai bapak penyesat swblm mampus

Anonymous said...

I like it..... penerbit nya orang umno ... pelakon nye orang pkr/pas....

Anonymous said...

MAKLUMAT VIDEO SEKS MUSTAFA ALI SENGAJA DIBOCORKAN PADA PIHAK UMNO


PENULIS sebenarnya tidak begitu gemar menulis perkara yang bakal didedahkan di bawah ini kerana ianya jelas tidak akan membantu perjuangan Pakatan Rakyat dan parti komponennya mencapai kemenangan dalam pilihanraya umum yang akan datang.

Tapi demi matlamat perjuangan yang lebih besar, penulis rasa terpanggil untuk mendedahkan perkara ini sebelum ianya menjadi barah yang bakal memusnahkan Pakatan Rakyat dari dalam.

Sumber memaklumkan kepada penulis akan tindakan segelintir pemimpin dalam PAS (yang biasa digambarkan UMNO sebagai golongan ‘Anwarinas’), yang mengugut Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustapha Ali dengan ugutan berbaur ‘pendedahan memalukan’ untuk memaksa beliau memberikan sokongan kepada ketua Pakatan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pada pemerhatian golongan ini, Mustapha Ali adalah satu-satunya pemimpin kanan PAS yang masih tinggal serta tidak sehaluan dengan perjuangan Anwar dalam Pakatan Rakyat setelah Hasan Ali (dipecat) dan Nasharudin Mat Isa (dikalahkan untuk jawatan Timbalan Presiden).

Malah dikatakan bahawa Mustapha Ali secara terbuka menolak Anwar sebagai ketua Pakatan Rakyat tapi hanya bersetuju Anwar sebagai Perdana Menteri, jika Pakatan Rakyat berjaya menguasai Putrajaya dalam pilihanraya umum akan datang.

Tindakan Mustapha Ali dilihat bakal menggagalkan kesatuan dan kesepaduan Pakatan Rakyat sebagai sebuah komponen politik yang mampu memberikan cabaran kepada Barisan Nasional (BN) dalam pilihanraya akan datang. Apatah lagi bila Mustapha Ali juga mempunyai pengaruh yang besar terhadap Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Maka itu golongan ini berpendapat, sesuatu perlu dibuat agar Mustapha Ali akan sentiasa mengikut telunjuk mereka dan pendekatan yang dipilih ialah dengan memanipulasi ‘kelemahan’ Setiausaha Agung PAS tersebut.

‘Kelemahan’ Mustapha Ali yang disebutkan di atas itu ialah merujuk kepada ‘kegemaran’ pemimpin tersebut menggunakan khidmat China Doll.

Difahamkan bahawa banyak maklumat mengenai aktiviti ‘gelap’ Mustapha Ali ini telah diketahui dan kini menjadi bualan panas di kalangan pemimpin tertentu dalam Pakatan Rakyat.

APATAH LAGI BILA PENULIS MENDENGAR, SEBAHAGIAN DARIPADA MAKLUMAT INI TELAH DIBOCORKAN DENGAN SENGAJA KEPADA UMNO UNTUK DIGUNAKAN DALAM KEMPEN PILIHANRAYA UMUM AKAN DATANG, BERTUJUAN MENAMBAHKAN TEKANAN KEPADA MUSTAPHA ALI.

Disebutkan juga bahawa, jika Mustapha Ali masih berkeras menolak kepimpinan Anwar, golongan ini akan memastikan semua media PAS tidak mempertahankan beliau dalam menghadapi serangan dari UMNO tersebut.

Itulah strateginya yang telah dirancang golongan berkenaan dan disampaikan kepada penulis. Sejauh mana benarnya dakwaan ini, penulis tidak pasti.

Walaupun penulis mengalu-alukan sokongan tidak berbelah bagi dari parti komponen Pakatan Rakyat terhadap Anwar, itu tidak bermaksud penulis ‘redha’ dengan pendekatan seumpama ini.

Penulis pernah merasa sendiri jerit perit mempertahankan Anwar dalam finah video seks yang didedahkan Trio Datuk T dahulu, dan penulis tidak mahu ada lagi pemimpin Pakatan Rakyat yang berdepan dengan situasi yang sama.

Dalam masa yang sama juga, penulis menggesa Mustapha Ali tampil dengan kenyataan menafikan ada terlibat dalam perbuatan seumpama itu, dengan kadar yang segera kerana setelah mendengar sendiri dari sumber, penulis yakin ada asas untuk beliau menjawab.

Longchepoh said...

Anjing gigit orang, itu bukan berita. Tapi kalau orang kejar dan gigit anjing itulah berita. Jadi kalau orang UMNO buat itu bukan isu, sebab PAS dah kata UMNO tidak Islam. Tapi bila pemimpin PAS yang buat, itulah isu besar sebab parti ni mendakwa merekalah pejuang Islam.

Ada yang menuduh tak ada kerja lain ka asyik isu seks saja. Jawapannya kerana pemimpin PAS hanya tau seks saja sebab itulah ia diberi liputan. Kalau banyak projek pembangunan untuk rakyat diperkenalkan tentulah berita ini akan keluar.

jijan mali said...

Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

PAK TAMRING DI MALAYSIA said...

SAYA SANGAT BERSYUKUR KEPADA ALLAH DAN SANGAT BERTERIMAKASIH BANYAK KEPADA KI WARA,ATAS BANTUANNYA YANG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA YAITU {4714} DAN ALHAMDULILLAH BERHASIL..WAKTU SAYA DIBERI TAU SAMA TEMAN KALAU ANKA YANG SAYA PASAN NAIK,SAYA HAMPIR PINSAN DAN TIDAK PERCAYA TAPI INI JUGA BENER2 KENYATAAN,,BERKAT BANTUAN KI WARA KINI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUANYA DAN RUMAH JUGA YAGA DILUNYA SEMPAT KUGADAIKAN KINI SAYA SUDAH MENEBUSNYA KEMBALI..SYUKUR ALHAMDULILLAH KINI KEHIDUPAN KELUARGA SAYA SUDAH JAUH LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA,,DAN JIKA ANDA INGIN ANKA JITU DAN BUKAN OBRAL JANJI YG SERING ANDA DAPATKAN SILAHKAN HUBUNGI KI WARA DI 082322214888 DIJAMIN INSYA ALLAH 100% PASTI TEMBUS


SAYA SANGAT BERSYUKUR KEPADA ALLAH DAN SANGAT BERTERIMAKASIH BANYAK KEPADA KI WARA,ATAS BANTUANNYA YANG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA YAITU {4714} DAN ALHAMDULILLAH BERHASIL..WAKTU SAYA DIBERI TAU SAMA TEMAN KALAU ANKA YANG SAYA PASAN NAIK,SAYA HAMPIR PINSAN DAN TIDAK PERCAYA TAPI INI JUGA BENER2 KENYATAAN,,BERKAT BANTUAN KI WARA KINI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUANYA DAN RUMAH JUGA YAGA DILUNYA SEMPAT KUGADAIKAN KINI SAYA SUDAH MENEBUSNYA KEMBALI..SYUKUR ALHAMDULILLAH KINI KEHIDUPAN KELUARGA SAYA SUDAH JAUH LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA,,DAN JIKA ANDA INGIN ANKA JITU DAN BUKAN OBRAL JANJI YG SERING ANDA DAPATKAN SILAHKAN HUBUNGI KI WARA DI 082322214888 DIJAMIN INSYA ALLAH 100% PASTI TEMBUS

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK