Friday, November 20, 2009

WAHAI TOK GURU!


Harun Din dan Nasharudin Mat Isa khabarnya begitu tidak senang dan bimbang dengan isu yang timbul daripada Mursyidul Am yang bagaikan tiada noktahnya. Mereka amat pelik kenapa Nik Aziz boleh mendedahkan kepada umum tentang tajaan hajinya sebanyak RM 65 ribu. Kebimbangan mereka agak berasas apabila SPRM telahpun menyerbu Tabung Haji untuk mendapatkan segala dokumen yang akan mendedahkan amalan 'rasuah' Nik Aziz yang menggunakan cek atas nama orang lain. Bersama Nik Aziz terdapat 5-6 orang lain yang turut mendapat penajaan dan tak lain adalah ahli keluarganya sendiri. Yang menarik tauke balak yang sponsor kos haji melebihi RM 600,000 pun dijadualkan akan mengiringi Nik Aziz. Kerana malu alah sebab selama ini mengutuk mengeji pengamal rasuah, Nik Aziz membatalkan hasratnya. Bagaimanapula dengan ibadah haji yang dikerjakan sebelum ini? Patutlah Nik Aziz makin merepek sebab hajinya tidak mabrur! Nampaknya Harun Din dan Nasharudin sendiri dah mula mempertikaikan haji Nik Aziz.


Harun Din turut meramalkan kemungkinan Nik Aziz tak akan lepas daripada tuduhan rasuah kerana SPRM telahpun mendapatkan dokumen dan bukti yang cukup untuk mendakwa beliau. Nampaknya PAS perlu bersiap sedia dari sekarang sekiranya Nik Aziz didakwa. Tukang Screw mula terfikir, patutlah Harun Din begitu prihatin dengan isu ini kerana tidak lain peluangnya untuk menjadi Mursyidul Am PAS mula menampakkan sinarnya!

4 comments:

Anonymous said...

TGNA pernah meminta doa tentang keburukan kepada kerajaan pusat (UMNO) tetapi nampaknya doa tu telah boomerang kat dia.

Kalau dia didapati bersalah dan terpaksa keluar PAS boleh lah orang PAS lain berbincang tentang perpaduan Islam.

Kerana Islam Melayu bersatu!

Anonymous said...

TGNA seorang ISLAM mempunyai hati busuk hasrat dengki dan berdendam sesama ISLAM .... sehingga kema'afan tidak ada pada hati nurani TGNA.

Anonymous said...

n ajis...ka

Anonymous said...

Nak harap serban dan janggut yang tak berapa ada, bolehlak nak jamin jamin syorga kat orang yg undi dia?

Dok gi pelok kapir DAP, menjahanamkan UMNO, dia takbur ego gila babi ingat dia maksum?

Gi singgah Bukit Merah...

Oi Nik Najis..

PIIIIIRAAAHHHH!!!

PAS dah jadi Parti Angkuh Sombong!