Monday, December 7, 2009

PREVIEW: SKANDAL SEKS PEMIMPIN PAS PART IV

Penat juga jadi J Bond ni, tapi tak mengapa sebab PAS dan PKR juga yang ajar Tukang Screw bagaimana menyiasat dan mendedahkan keburukan orang lain sampai terlondeh. Banyak klu baru yang Tukang Screw dapat kumpulkan termasuk gambar! Tapi jangan fikir lain pulak, bukannya gambar sedang berasmara atau gambar bogel. Tak sampai hati nak buat hingga ke tahap itu. Mungkin bagi memuaskan hati ahli dan penyokong PAS kita perlukan gambar-gambar sebegitu. Sanggupkah mereka melihat keburukan tersebut atau terus menafikannya dengan seribu satu penafian?Tukang Screw juga ada meminta pertolongan daripada rakan blogger lain untuk mengumpulkan evidence agar tambah menarik kisah penyiasatan ini. Ibarat kita sedang bermain jigsaw puzzle, main besar dan menarik gambarnya makin banyaklah kepingan yang perlu kita kumpul dan pasang.

Kita jumpa esok, itupun kalau dipanjangkan umur dan dibei kesihatan oleh Allah Rabbul Jalil.

7 comments:

Yeop Parit said...

Tahniah Tukang Skrew yang berkerja keras untuk mendapatkan maklumat yang detail....Teruskan usaha bro...

Anonymous said...

Saya pasti si Jejaka yg terlibat sudah tak boleh duduk senang. Isterinya pun mungkin sudah mula menyoalnya. Orang PAS semua tahu. Tetapi adalah dasar mereka utk mendiamkan kesalahan ahli mereka dan kalau boleh sorokkan di bawah tikar.

Anonymous said...

Pinjam kate Bro Blogger"When opportunity knocks,keep the door wide open".....
Kalu PaTI itu memang cari peluang,ini pulak pucuk ubi di cita,ulam raja yang mai....
Salam hormat Sdr SK69.
changkat lobak.
arjuna waspada

Ampatuan Jr said...

Pandai awak kasi semua orang suspen,mcm orang tua romen anak dara,slow and steady,tak gelojoh.Depa yg sebelah sana dah naik angin kat awak,depa yg sebelah sini dah tak tahan nak tahu cepat,tapi kesian la kat tuan yg punya badan: cepuhcepeh makan tak lalu beb,benda nak meletop.Bab orang tua romen anak dara ni kita bincang kemudian yea,tapi kalu ikhlas nak cari isteri soleha mai la ke Bkt Gantang, kita boleh adjust nyer...

Anonymous said...

Mintak2 orang tu ialah Kamarudin Jaafar, sbb dia tak byr EPF aku masa kerja ngan dia. Mmmg aku tak halalkan dunia sampai akhirat

SCREWKUAT said...

Anon 11:26: Bab tak bayar EPF ni bolehlah kasi detail kat Tukang Screw utk kita screw Kamarudin Jaafar. Pasti tak senang duduk beb.

jebat berkokok said...

screw...tuan pandai membangkitkan berahi sehinggakan tuan punya badan terkemut kemut menahan gelora..hehe..cerita yang suspen..macam gerak khas berepisod..apapun teruskan usaha..moga allah memberkati dan merahmati Malaysia (doa bala saya tak reti)