Monday, December 7, 2009

SKANDAL SEKS PEMIMPIN PAS PART III


Hujung minggu yang agak sibuk bagi Tukang Screw. Apa tidaknya, hampir 8 tahun Tukang Screw tidak menjenguk ke Hentian Puduraya yang nampak makin canggih dengan suasana yang masih lagi sibuk tetapi lebih teratur sesibuk Tukang Screw. Dalam 3 posting tentang skandal seks pemimpin PAS ini ada komen yang meminta Tukang Screw segera menelanjang atau mendedahkan pemimpin berkenaan. Tukang Screw berasakan tidak perlu berbuat sebegitu atas alasan perkara-perkara yang melibatkan seksualiti tidak perlu didedahkan secara terus. Lebih elok dibuka sedikit demi sedikit baru akan terasa lebih nikmat dan makin panjang 'horny'nya. Serupa juga kalau kita menonton filem-filem lucah, kalau permulaan dah berbogel maka hilanglah umpphhhnya dan rasanya sekejap ajelah kita akan tukar ke cerita seterusnya. Nexttttt!

Berbalik ke Hentian Puduraya tadi, Tukang Screw diberitahu bahawa teman wanita yang menjadi mempunyai skandal dengan si polan ini bertugas di kaunter penjualan tiket di sana iaitu di kaunter bernombor 15 (Sutera Liner) dan 59 (Ekspress Maharani). Untuk makluman sahabat blogger, dua kaunter ini di bawah pengurusan wanita tersebut. Semasa Tukang Screw menjalankan siasatan lanjut, sempatlah Tukang Screw bertanya kepada petugas di kaunter-kaunter berkenaan tentang seorang wanita berumur lingkungan 40-an, bersuami (berpengaruh di kalangan pemilik bas ekspress), bertudung pendek dan mempunyai beberapa orang anak yang antaranya sedang menuntut di luar negara. Jawapan yang diberikan petugas di kaunter ialah... "Oh, itu Kak ******, dia tengah bercuti ni bang, hari Selasa atau Rabu baru balik." "Abang ni siapa? Oh, saya Pegawai Khas YB". Jawab Tukang Screw. "YB sihat? Mana dia sekarang?" solal petugas kaunter tersebut. "YB tengah seboklah, ke sana ke mari. Maklumlah berkhidmat untuk rakyat." Jawab Tukang Screw selamba karipap.

Jawapan itu mengesahkan persoalan-persoalan dan misteri yang baru 1/4 terjawab. Apa yang Tukang Screw cuba nak ketengahkan bahawa kewujudan YB tersebut turut dikesan oleh staf-staf wanita berkenaan. Maksudnya memang wujud satu hubungan yang belum dapat diklasifikasikan lagi dan cuba dibongkar dalam episod-episod akan datang. Esok kita akan didedahkan dengan pembongkaran selanjutnya.

8 comments:

yeop parit said...

Teruskan siasatan bro.... sampai dapat bukti yang mantap

mafia said...

teruskan..aku nk dgar apa komen nik ajis pas ni..ada fatwa br kot..

cosa nostra said...

mafia

ko baik2. nanti n.ajis doakan pelior ko kecut. bas pulak terjun dari bumbung bangunan pmbk. kekeke ...

Jeffry said...

KEHKEHKEH APSAL COSA? BARU CITER BUNGE2 JEK DH KECUT TELOW? RILEKKKK BROOO!..BIARKAN LA TUKANG SCREW SIASAT DLU. APE NAK TAKUT KLU SI POLAN TU X BUAT BENDA2 TU TUL TAK? HUHUHU

Pemerhati said...

Jeng, jeng, jeng.
Org2 KL tu bolehlah pi tinjau di kaunter2 tu. Woi, berumur 40-an! Mesti sangat bergetah orgnya! Mungkinlah makwe lama sijejaka dulu. Apalah salahnya menyambung kembali siratulrahim di antara mereka?

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

kalau skandal dgn anak dara pun ok gak ngang gak pelior.ni dok main dgn bini org apalah punya baqai ni? teman hampir ilang stim ni.

Anonymous said...

mcm biasa, kalo trbongkar apa2 yang kena pada Puok2 pas ni akan ade lah nanti fetwa2 penyelamatan yang akan keluar dari Mursyudul popular tu..mcm gk kes kereta jatuh d KB mall..dgr x ape kata TGNA..biasalah..itulah..inilah... kalo je berlaku kt tmpat lain terus kata malapetaka, durjana...alahaiiiiii

kepochi said...

Screw...baik nko gi jumpa
orang housekepping hotel tu
suruh dorang simpan segala sarung bantal..cadar-cadar yang ber"peta"
untuk jadi bahan bukti...hahahahah

mcm kes al-juburi tu ... dengan
tilam sekali angkot masok court ..
hahahaha.....

tak sabo sabo aku nak tengok Pak Nik Ajis dengan fatwa halal dia ...